ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 23:31




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 18:34 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik vond dit een goed boek, haar eerste man was tevens ook haar laatste, dit gebeurt niet zo vaak bij Bertrice, meestal zijn ze eerst een paar keer weduwe voor het boek eindigt. Dit is ook een boek waarvan het veel leuker is als je voorgaande deel hebt gelezen.
Het gruwelijke in dit boek valt wel mee, maar ontkomen eraan doe je niet als je haar genre leest. In dit boek ook geen ontvoeringen en harems zoals in de Sky O'Malley reeks, dus geen herhalingen.

Sonja d.d. 23-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Leuke hoofdpersonen: Ja, Fortune is een leuk pittig personage ze komt naar Ierland om een man te zoeken. Hij is gewoon leuk, neemt geen blad voor zijn mond.
Knetterende dialogen: Ja maar meer door de bijfiguren.
Spanning: Jazeker, er gebeuren toch wel een paar dingen dat het spannend wordt.
Humor: Niet echt, heb het niet gemerkt in ieder geval.
Erotiek: Ja, maar niet zoals je van Small gewend bent, het is redelijk braaf allemaal, en het boek staat er ook niet bol van.
Origineel verhaal: Ja
Onverwachte ontwikkelingen: Ja, ik had op het einde van het boek niets meer verwacht, in de laatste 20 blz dan. En toch werd het nog even spannend!
Leuke bijfiguren: Ja, in dit verhaal komen er aardig wat andere mensen bij kijken, die ook elk hun eigen dingen beleven. ook komen er veel mensen in voor die in de andere delen de hoofdpersoon waren.
Ik vond dit deel wel minder leuk dan de andere delen.

Mijn cijfer: 7,5

Jacquelien d.d. 10-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Eigenlijk ben ik geen fan van Small, maar ik ga mijn mening moeten herzien!
Het was ook wel een verhaal waar de hoofdfiguren van begin tot einde bij mekaar bleven, dus geen verschillende geliefden.
Heel goed verhaal, goed geschreven, maar ik ga eerdere boeken moeten lezen, al die familiebanden!!!

Cijfer: 8.5

Ladybug d.d. 15-12-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling