ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 22:03




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Rosamund
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 18:30 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Tja, natuurlijk vond ik hem leuk. Ik zal niet ontkennen dat er BS elementen inzaten, maar ik vond het een mooi boek. Als je niet van vervolgboeken houdt moet je deze niet lezen!
Ik vond haar erg leuk en pittig, ik heb het boek gewoon lekker uitgelezen.

Mijn cijfer: 7,5

Sandra d.d. 29-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Rosamund is wel een vervolgverhaal in het genre Skye, maar romantischer en met meer passie. De arme Rosamund was op haar zesde al twee keer uitgehuwelijkt. Ik heb ook vaak moeten lachen en huilen. En boeken die deze twee emoties kunnen opwekken vind ik de beste.

Mijn cijfer: 9

Jodi d.d. 28-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb ook zopas "Rosamund" gelezen. Ik vond het wel leuk geschreven, maar niet zo goed als "de wildernis die liefde heet". Ik hou niet zo van echtgenoot sterft, op naar de volgende. Ik heb ook een boek over Skye gelezen (kan niet meteen op de titel komen) en daar was het net van hetzelfde. In de "wildernis die liefde heet" worden ze van elkaar gescheiden, maar het lot brengt hen opnieuw samen. Dat lees ik liever en vond ik ook origineler bedacht.
Maar "Rosamund" is dus helemaal niet slecht. Persoonlijk vind ik wel, dat Small niet kan tippen aan Busbee.


Mijn cijfer: Van mij krijgt het boek een 8

Inge d.d. 29-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Van de hele reeks (tot nu toe 3 boeken) is dit zowat het beste. Ok, Rosamund moet trouwen als ze nog een peuter is, maar dat was gewoon zo in die tijd. Dat is realistisch. Op dat gebied doet BS geen verkeerde zet. En het kind is ook alleen maar in naam getrouwd. Pas als ze zelf kan kiezen, wordt het een echt huwelijk.
Ja, ik vond dit boek niet slecht!

Nickie d.d. 12-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

BS is een van mijn favo schrijfsters en Rosamund is echt een hele mooie HR.
Je mist echt iets, hoor, als je hem niet leest.

Maryen d.d. 12-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Eerlijk gezegd vond ik met name de intriges aan het hof en dergelijke het leukst aan dit boek. Ik heb het idee dat de echt opwindende man nog moet komen (in deel twee). Rosamund vind ik een intelligente meid, maar ze is wel wat huiselijk. De man met wie ze getrouwd is en met wie ze ook voor het eerst het bed deelt, vond ik niet heel spannend. Wel heel lief, maar niet echt wat je wil in een echte held.
Rosamund heeft vervolgens een verhouding met de jonge koning. Hem vond ik vooral leuk toen hij nog jong was en nog geen koning. Nu is hij ook wel ok, maar hij heeft wat weinig doorzettingsvermogen heb ik het idee.
Al met al is het boek meer een beschijving van het leven van Rosamund dan dat het echt geheel draait om de aantrekkingskracht tussen twee mensen. Toch vond ik het een goed boek en heb ik meteen deel twee besteld (in het Engels dan, want is volgens mij nog niet in het Nederlands verschenen). Maar dat kan ook iets te maken hebben met de man hier sowieso in voorkomt...
De beschrijvingen in het boek zijn overigens wel weer erg goed (zoals eigenlijk altijd wel bij BS), met name de erotiek wordt weer heel levendig gebracht.

Mijn cijfer: 7,5

Alayna d.d. 05-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond Rosamund een van Smalls slechtste boeken, pas op het eind wordt het leuk. Ik vind sex met kindvrouwtjes (13 jaar) ook niet prettig om te lezen.

Mijn cijfer: 5

Dominique d.d. 14-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling