ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 18:35




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De piraat
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 18:00 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik heb weer eens een leuke AQ gelezen. Het is een leuk verhaal over een verloren schat en schatkaarten.
Jared is een heerlijke vent met een spannend ooglapje en Olympia is een heerlijke pittige meid die niet met zich laat sollen. Samen vormen een heel leuk stel. Kortom, gewoon een leuke HR.

Mijn cijfer: 7+

Mascha d.d. 10-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boek ook wel leuk, maar niet echt geweldig. AQ is niet mijn favo schrijfster. Haar boeken hebben meestal dezelfde verhaallijn. Een man, een vrouw (duh) en een mystery en dat gaan ze dan uit zoeken en zo. Maar soms kan dat wel leuk zijn. Het mooiste boek van haar vind ik "Op een bed van rozen".

Mijn cijfer: 7-

Hanane d.d. 11-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Hele leuke hoofdpersonen, genoeg humor en erotiek en geweldige bijfiguren. Vooral Magnus en Thaddeus, dat zijn echt twee komische schatten van mannen.
De speurtocht naar de schat brengt ook nog wat onverwachte wendingen met zich mee, zodat het helemaal geen voorspelbaar verhaal is.
Het is een heel goed boek vind ik, met een hele leuke romance tussen Jared en Olympia. Gewoon lekker romantisch.

Mijn cijfer: 9

Sharon d.d. 31-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Zoals je al zei, Sharon, Magnus en Thaddeus zijn schatten van bemoeials!
Jared en Olympia botsen op sommige momenten héérlijk, wat wil je, een warhoofd en een organisatiefreak onder 1 dak!

Mijn cijfer: 9+

Sara d.d. 31-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

O, wat ben ik dol op dit boek!! Het lijkt in niets op de andere boeken van Amanda quick. Jared is echt schattig en Olympia is een leuke pittige tante. Ik vind het heel leuk als ze zichzelf een 'vrouw van de wereld' noemt en als ze Jared ervan beschuldigt 'een vreselijk hartstochtelijke aard' te hebben. En dat terwijl iedereen hem een droogkloot vind! Heel grappig.

Jilly d.d. 31-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Niet het allerbeste boek van Quick, maar zeker heel leuk.
Het verhaal gaat over Olympia, een naïeve jonge vrouw, die de zorg van haar drie jonge neefjes op zich heeft genomen. Omdat zij veel heeft gelezen en ook artikelen heeft geschreven over andere culturen ziet zij zichzelf als een echte vrouw van de wereld, hoewel zij nooit verder dan haar kleine dorpje is geweest. Jared is een lid van een familie, die op zoek is naar een schat, waar zij volgens zichzelf alle recht op hebben. Maar hij wil juist niks met zijn avontuurlijke kant van de familie te maken hebben. Hij is erg op orde en regelmaat gesteld, waardoor hij wel eens saai overkomt. Toch brengt Quick dit verhaal op haar eigen humoristische manier en is zeker het lezen waard.

Nazneen d.d. 30-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling