ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 20:23




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Slavin van de liefde
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 17:47 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Een leuk boek om te lezen. Zij is een slavin en hij een kapitein, ze ontmoeten elkaar en hij doet er alles aan om haar vrij te krijgen. Hij moet 5 opdrachten volbrengen, hier mag hij er 1 van weigeren. Daarna gaan ze haar dochter zoeken die ergens in een harem verblijft. Het laatste deel gaan ze terug naar Engeland.
Ik vond het eerste deel van het boek leuker dan het laatste, maar het is zeker de moete waard om te lezen.

Mijn cijfer: 8

Jacquelien d.d. 04-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind het een heel goed boek, zeker de moeite waard om te lezen. Het leukste vind ik dat het hoofdpersonage, Alexandra, zich uit haar geestelijke miserie weet te redden en uiteindelijk haar man van de dood redt.
Helaas ben ik niet verzot op enorm veel miserie in een boek, vooral niet in het begin.

Mijn cijfer: Vanwege alle misere een 8,5 en geen 10

Sara d.d. 04-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook wel een leuk boek. Er zit misschien wel veel misere in, maar dan is de goede afloop des te leuker, want die kwam voor mij toch nog onverwacht!!

Mijn cijfer: 8,5

Lisse d.d. 05-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een leuk boek, natuurlijk niet te vergelijken met mijn favoriete boeken, maar ondanks dat, is het verhaal verfrissend, weer niet chronologisch opgebouwd en is de held natuurlijk om te smullen.
Er zit inderdaad veel drama in het begin, maar ik vind dat het verhaal eromheen dat hele drama meer dan goed maakt.

Mijn cijfer: Tja, wat zou ik geven... een 7,5, goed, maar niet geweldig, maar ook niet slecht. Dus goed met een +.

Eleonora d.d. 13-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Slavin van de liefde is een van de boeken die me, toen ik de achterkant las, heel erg aansprak, maar die toch wel anders was dan ik had verwacht.
Ik vond het verhaal heel mooi, Alexandra en Gavin leuke personages (en Katie erbij was helemaal leuk).. maar toch wel heel erg veel drama wat ze meemaken. Dat is de reden dat ik het boek een paar keer heb weggelegd, want mijn hoofd kan zoveel drama niet aan.
Toch vond ik het verhaal mooi en de afloop was toch nog goed.. dus dat maakte alles weer ok.

Mijn cijfer: 9

Annabel d.d. 08-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling