ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 23:42




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Als een wilde roos
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 17:48 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Heel mooi!!!!!!
Zij is werkelijk als een elfje, zo sereen en mythisch.
Hij is de nuchterheid zelve totdat.......
Ik had nog niet van dit boek gehoord en er stonden ook nog geen beoordelingen voor, maar ik vind dit absoluut een aanrader.
Ik heb hem vanmiddag bij de bieb meegenomen en hij was met het avondeten uit, dus ik was compleet van de wereld, dat begrijpen jullie wel he?
Het was erg verfrissend om over een vrouw te lezen die door haar eigen gedachtengang een geheel eigen wereldje had gecreërd.
Zij heeft lak aan alle conventionele aspecten van het leven, en ze gaat met hart en ziel voor gevoelens. Heerlijk om zoiets te lezen.
Natuurlijk is daar wel drama aan vooraf gegaan voordat ze zo op haar zelf werd, maar gelukkig had ze daar een schat van een vent voor om haar weer open te stellen voor anderen, en dan natuurlijk voor hem.

Mijn cijfer: 9

Realynn d.d. 12-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Tegen alle verwachtingen in vind ik dit een prachtig mooi boek. De personages zijn zo goed omschreven en je leeft helemaal met Meriel mee.
Er zit niet veel erotiek in het verhaal, maar daar stoor je je totaal niet aan. Nou, ik in ieder geval niet. Het verhaal zit vol humor, maar is tegelijk ook heel ontroerend.
Het is een uniek en apart verhaal en zeker de moeite waard!

Mijn cijfer: 8+

Isabella d.d. 08-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

In alle opzichten was dit een leuk boek met veel humor, spanning en erotiek. Hij voldoed aan al mijn verwachtingen.
Mary Jo Putney schrijft zo .... hoe zal ik het zeggen.... duidelijk en helder, sereen en spannend. Ze heeft aan mij een echte fan erbij.

Mijn cijfer: 9,5

Charivy d.d. 27-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Een schitterend boek!!!
Zij is net een elfje, hij is een rots in de branding, een man met sterke schouders waar je je maar al te graag gekoesterd wilt voelen.
Putney schrijft lichtvoetig, sereen... net zoals het past bij het verhaal.
Het boek is boeiend van de eerste letter tot de laatste! Ik ben na de middag begonnen en 's avonds had ik hem uit!!!
Gewoonweg schitterend! Alles past: de erotiek is erotiserend, sprankelende humor, gewaagde scènes...
Eigenlijk ben ik geneigd te zeggen dat het boek nóg beter was dan de eerste hr die ik gelezen heb: De gebroken belofte van Deveraux, waarom krijgt het dan geen 10? Omwille van de voorspelbaarheid op het einde...

Mijn cijfer: 9,5

Frenia d.d. 06-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling