ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 15:03




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 17:42 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Over het in één ruk uitlezen van boeken gesproken, ik heb menig nachtje overgeslagen omdat ik een boek niet kon wegleggen. De eerste in een lange rij staat mij nog goed voor de geest namelijk Sidney Sheldon – Toorn der engelen.
Het laatste boek dat die eer te beurt is gevallen is Gayle O’Brian – Verleid door een roekeloos verlangen. Werkelijk knetterend goed, al worden de eekhoorntjes wat onrustig van de menukaart.

Priscilla d.d. 21-11-2003

--------------------------------------------------------------------------------

Tsja, wat ga ik hierover zeggen? Het grappige met dit boek is dat Priscilla het een echte topper vond en zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen, want ik vond het niet zoveel, eerlijk gezegd. Aardig boek, maar meer ook niet. Hij is echt verschrikkelijk dominant (knijpt haar, schudt haar, wurgt haar zelfs een keer bijna) en zij vindt alles maar goed. Ze geeft een beetje tegenwicht, maar kan absoluut niet tegen hem op. Dat is erg jammer, want op zich is het verhaal wel leuk. De relatie tussen de twee hoofdpersonen is echter niet in balans (hij superdominant, zij onderdanig). Zij is 23 en wordt behandeld als een klein kind. Bij tijd en wijle is hij wel leuk, maar zij geeft gewoon niet voldoende tegengas.

Mijn cijfer: 6

Petra d.d. 26-11-2003

--------------------------------------------------------------------------------

Ik kan je niet anders dan gelijk geven. Ik heb het boek nu al meer dan een half jaar en ik heb nog maar 1 keer opnieuw gelezen. Voor diegenen die me kennen, wil dat al veel zeggen. Zelfs een middelmatig boek lees ik zo om de maand opnieuw. Het was een echte teleurstelling, dit boek.

Sara d.d. 08-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Na JmN te hebben gelezen dacht ik rustig aan dit boek te kunnen beginnen.... helaas is de held in dit verhaal nog erger dan in "Als een wilde furie".
Vanaf het begin staat het karakter van Lucien mij tegen: hij is grof, ruw en meedogenloos tegen Kristina. Hij scheldt haar om de haverklap uit voor "vuile teef" etc, als hij haar niet denigrerend "kleintje/ kleine meid"noemt!
Zij probeert wel tegengas te geven, maar dat lukt gewoon niet. Hoe fel ze ook is, hij weet haar elke keer onderuit te halen.
Elke gesprek dat ze hebben met elkaar grijpt hij haar armen en knijpt erin... volgens mij heeft ze het hele boek blauwe plekken moeten hebben, dat kan niet anders. En het lijkt mij ook niet fijn als je elke keer een mond vol bloed hebt als je gekust wordt!!!
En als hij op het einde tegen haar zegt (als ze voor de zoveelste keer probeert te vluchten) "Je bent toch niet bang voor me? Je weet toch dat ik je nooit pijn zou doen.." viel mijn mond open.. wat een walgelijk kerel!!
Ik begin altijd aan een boek wetend dat ze voor elkaar gemaakt zijn, soulmates zijn zodat ik best wat fouten van een karakter door de vingers wil zien.... maar dat lukte hier gewoon niet. Ik kreeg een vreselijk nare smaak en die kreeg ik niet weg.
Jammer, want het had heus een fijn verhaal kunnen zijn.

Mijn cijfer: 4

Nol d.d. 21-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal op zich was wel aardig.
Zij, een naïef meisje, en hij, een arrogante vent.
Dat geknijp gaat op een gegeven moment wel irriteren. Misschien is het woordje 'knijp' verkeerd vertaald, want op blz. 184 van het boek staan deze zinnen... "Anna merkte Kristina's verlegenheid. Ze legde een vlezige arm om haar schouder. "Hou op om het meisje te plagen, Lucien," beval ze met de autoriteit van iemand die gewend is bevelen te geven. "Je kunt duidelijk zien dat dit kleine ding niet aan zulk gepraat gewend is". Lucien snoof en KNEEP nog beschermder in Kristina's arm."
Wat hem helemaal de das om deed was, dat hij haar zowat wurgde! Verder in het boek werd tussen beiden nog besproken dat hij haar alleen geestelijk pijn deed, de rest werd voor het gemak even vergeten.
Erotiek aanwezig, op het laatst wat romanthiek.
Al met al geen slecht boek, maar de karakters van de twee hoofdpersonen kwamen niet lekker uit de verf.

Mijn cijfer: 7

..?.. d.d. 03-07-2005

(wie zich in deze tekst herkent, mag zich bij mij melden, want ik ben vergeten de naam van degene die deze beoordeling heeft geschreven te vermelden :oops:.) Petra

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling