ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 10:35




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 17:36 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Nu ben ik in principe al niet zo dol op tijdreisverhalen, maar ik heb ook een aantal juweeltjes gelezen (bijv. 2 van Jude Deveraux en Candlelight 43 van Amy J. Fetzer) en na jubelende commentaren op het forum over dit boek en mijn eigen ervaring met deze schrijfster, begon ik dus vol enthousiastme aan dit verhaal.
Nou, het viel me tegen. Ten eerste hou ik natuurlijk (dat moge bekend heten) het meest van knallende dialogen. Aangezien het hier gaat om twee soulmates die door de tijd gescheiden zijn, is het ook liefde op het eerste gezicht en houden ze dus al heel snel van elkaar (en dan wordt het, ik hou van jou, kan niet leven zonder jou, blijf je trouw, etc.).
Ik vond Duncan wel leuk en sexy, maar had meer moeite met Phoebe, die ik bij tijd en wijle erg stom en truttig vond. Ze jankt heel veel, maakt zich de hele tijd zorgen om Duncan en lijkt niet echt uit de toekomst te komen.
Ook het toekomst-verleden vond ik niet echt leuk uitgewerkt. Ik bedoel maar.. als je iemand uit het verleden in deze tijd wilt introduceren, dan neem je hem in eerste instantie toch niet mee naar Disneyland en NASA???? Die man krijgt een complete shock! Vooral als hij dan ook nog heeft gevochten, vrienden heeft verloren en geleden heeft voor de vrijheidsstrijd en hij krijgt dit te zien als die verworven vrijheid.
Nee, ik vond het geen leuk boek en was blij dat ik hem uit had.

Mijn cijfer: 5 (er zat wel wat sporadische humor in).

Petra d.d. 17-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit wel een leuk boek, alleen bij mij sprongen de vonken niet van de bladzijdes af. Ik vond Phoebe erg tam en zorgelijk over Duncan. Persoonlijk hou ik meer van een fellere/pittigere dame. Duncan was wel een lekkere vent. Het einde van het boek vond ik wel spannend (zien ze elkaar nog terug? of niet?) Maar goed, het boek was wel leuk.

Mijn cijfer: 7-

Hennes d.d. 29-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ze zal echt haar best hebben gedaan, maar vooral in het begin zit er zo weinig diepgang in dit boek. Zo krijg je ook niet veel met de hoofdrolspelers. Petra schreef ook al zoiets bij haar boekbeschrijvingen.
Erotiek is dik in orde (hemel, zelfs een standje waar ik in nog geen ander boek over heb gelezen).

Asha d.d. 26-05-2005
--------------------------------------------------------------------------------

De omslag is veelbelovend, en het lijkt een goed verhaal.
Op zich is het dat het wel, maar o zo slecht uitgewerkt.

Het had een top verhaal kunnen worden, maar is behoorlijk ongeloofwaardig neergezet.
Duncan is een leuke vent en goed neergezet, Phoebe daarentegen zeer matig (onecht).
De bijrol van de oude vrouw is ook slecht uitgewerkt, had ook beter gekund.

Het probleem met dit verhaal is dat je er steeds net niet in zit.

Het einde begint er een klein beetje op te lijken.

Mijn cijfer een 7 min

Sonja d.d. 27-07-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem goeeeddd!!!

Prinses Laura 28-07-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem niet slecht. Geen super boek maar toch leuk.

Veerleke d.d. 28-07-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem eigenlijk ook leuk. Al zou mijn cijfer ook niet hoger gaan dan 7/7,5. Gewoon leuk, niet bijzonder leuk.

Andrea d.d. 28-07-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Een moderne hedendaagse vrouw, Phoebe, raakt verzeild in het jaar 1780 waar ze prompt door piraat Duncan Rourke gevangen wordt genomen. Beiden worden hopeloos verliefd op elkaar en ze trouwen. Phoebe zorgt voor een boel problemen en Duncan heeft zijn handen vol aan haar. Het is een zeer goed verhaal met boeiende dialogen, de erotiek zit goed, belangrijkste nevenpersonage is Alex, de beste vriend van Duncan. Enige minpunt is dat op een bepaald moment beide mannen last hebben van een depressie, dat is wat te veel van het ‘goede’. Verder is er een weinig humor en voldoende spanning.

Cijfer: 8

Martine d.d. 30-06-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling