ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 03:17




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Als een wilde melodie
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 17:32 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wat zal ik eens over dit boek melden. Sterke mannelijke personage in de vorm van de stoere en knappe Kapitein Patrick Trevarren die zijn jonkvrouw Charlotte uit een aantal benarde posities weet te redden. Leuk verhaal (vrij onvoorspelbaar omdat de personages zoveel problemen aantrekken), sterke personages en erg belangrijk: veel passie. Vond het boek lang niet zo geweldig als "Als een regen van sterren" van dezelfde schrijfster (hier springen de vonken werkelijk van de bladzijden af!!), maar zeker de moeite waard.

Mijn cijfer: 8

Cleopatra d.d. 26-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Hartstikke leuk boek met een leuk en afwisselend verhaal. De held en heldin aan elkaar gewaagd (leuk dat hij soms erg emotioneel is en toch zo heerlijk mán blijft) en er zat zelfs af en toe een vleugje humor in het verhaal.

Een leuke quote:
'Wat kom je doen?'
'Dat lijkt me nogal voor de hand liggend, zelfs voor iemand die kennelijk vastbesloten is te doen alsof hij traag van begrip is. Ik kom hierheen om mijn rechten als echtgenote op te eisen en daarna wil ik slapen.'
'Je réchten als echtgenote?'
Ongeduldig gebaarde ze naar het bed.
'Ga liggen, Patrick. Ik verlang naar je.'
Ze kon slechts met moeite haar lachen bedwingen toen er een diepe blos naar zijn kaken steeg.

Ik had niet zoveel erotiek verwacht, maar kreeg toch een behoorlijke hoeveelheid knetterende seks om m'n oren. Nu zou je denken dat ik na BS m'n portie wel gehad had, maar in dit boek vond ik het helemaal niet storend omdat het van beide kanten vrijwillig werd gegeven en omdat het gewoon één liefde betrof.
Dat zij maar niet doorhad hoeveel Patrick van haar hield, kwam me op een gegeven moment wel de keel uit. Dat was zo overduidelijk, dat het gewoon stom was dat ze het niet in de gaten had.
Voor de rest niets dan lof over dit boek. Ik heb ervan genoten.

Mijn cijfer: 8

Petra d.d. 29-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk, heerlijk, heerlijk. Wat een heerlijk boek. Ik heb er echt van genoten (dat was inmiddels wel duidelijk denk ik).
Twee heerlijke hoofdpersonen en een leuk verhaal. Al vond ik haar bij tijd en wijle wel eens zeer eigenwijs. Ze deden "het" wel erg vaak (een konijn zou er jaloers op zijn), maar het stoorde me niet echt. Ik weet niet wat jullie ervaring is, maar volgens mij moet de eerste man die het zó vaak kan doen nog geboren worden. Volgens mij werkt "dat ding" maar 1 keer (in een enkel geval 2x) in 24 uur. En voor de rest van de tijd is "ie" volkomen onbruikbaar. Maar het neemt allemaal niet weg dat ik er zeer van genoten heb.

Mijn cijfer: 9

Hélène d.d. 11-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben niet zo dol op Miller, maar dit boek is wel een van haar betere werken. Charlotte is een pittige heldin, maar soms gaat ze te ver en brengt ze zichzelf in gevaar door haar domme gedrag.
Patrick is wel iemand met wie ik een bolletje beschuit zou willen eten.
Liefhebbers van erotische scenes kunnen hun hart ophalen in het boek, want Miller weet wel hoe ze dat moet beschrijven.
Dit is een boek wat je een keertje leest en dan genoeg hebt. Ik zal het niet voor een tweede keer lezen.

Nazneen d.d. 30-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling