ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 16:50




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ademloos
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 17:30 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wat heb ik genoten van dit boek. Ik was al een enorme fan van McNaught, maar dit boek is direct één van mijn favorieten geworden. Ik heb genoten van elke letter. Door het liefdesverhaal heen zit ook een moordzaak verweven. Erg leuk om te lezen allemaal.
Enig minpunt van dit boek is dat de hoofdpersonen elkaar voortdurend verkeerd begrijpen. Maar ja, daar heeft McNaught patent op.

Na de laatste bladzijde had ik een heel warm gevoel en met een glimlach heb ik het boek gesloten. Heerlijk, heerlijk.

Cijfer: 9

Hélène d.d. 07-03-2008

----------------------------------------------------------------------------------

Ik ben ook een grote fan van McNaught en ik ben het volledig met je eens dat dit een heerlijk boek is. Vooral van het eerste deel heb ik genoten van elke letter. De grootste kwaliteit van McNaught vind ik, is dat zij romantiek zo goed verwerkt in een boek! Er zit in dit boek zo'n mooi romantisch stukje... ik kreeg er helemaal warme gevoelens van, vooral omdat ik er, net als de heldin, helemaal niet op voorbedacht was! (Ik zal dus maar niet verklappen welke stuk dat is, voor diegenen die het nog moeten lezen).

Mijn cijfer: 9

Girly d.d. 07-03-2008

----------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling