ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 12:51




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De lokroep van haar hart
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:09 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik weet weer waarom ik zo gek ben op historische romans!! Geweldig boek; twee heerlijk koppige, intelligente hoofdpersonen, dialogen waar de vonken vanaf vliegen, goed verhaal, leuke bijrollen. Echt een topper!
Dit boek is een direct vervolg op 'Als een ruwe diamant'.

Mijn cijfer: 9+

Petra d.d. 22-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met je eens. Zo wil ik er nog wel meer lezen.

Monica d.d. 22-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Heb De lokroep van haar hart een aantal jaar geleden via mijn moeder gekregen. Ik was er gelijk weg van. In mijn collectie historische romans is dit toch een van mijn grote favorieten.

Tukkie d.d. 28-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, en hier doe ik het dus allemaal voor! Man, o man, o man, o man!!!!
Wat een heerlijke, hartstochtelijke donderstenen! Volkomen aan elkaar gewaagd, deze Alex(andra) en Vasili. Ik heb genoten van begin tot eind.
Vol humor, ook op de laatste bladzijde: "Ga niet te ver (ik noem de naam even niet)". "Nee," zei hij, "maar dit is ver genoeg!".
't Is wel duidelijk: Deze gaat op de stapel 'nog een keer lezen'!

Hanny d.d. 13-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Vind ik ook een heel mooi boek, en heb hem dus al meerdere keren gelezen. Verhalen met humor en heldinnen met pit, geweldig.

Mijn cijfer: 8,5

Anne-Marie d.d. 13-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit was inderdaad een leuk boek. Ik vind HR's die zich in Rusland afspelen vaak niet zo leuk, maar deze vond ik heel goed.

Jilly d.d. 14-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik weet nog dat ik heel erg heb lopen twijfelen over het lezen van dit boek, want net als met Jilly heb ik het niet zo op Rusland. Maar ik was meteen verliefd op de personages. Na het lezen van dit boek kwam ik erachter dat ik eerst nog een ander boek moest lezen!!

Hanane d.d. 14-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is een van mijn favo's van JL. Het is zeker een geweldige HR.

Mijn cijfer: 8,5

Mascha d.d. 14-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is het 3e boek van JL wat ik lees in 2 weken tijd. En al vond ik het verhaal leuk, het is niet echt meer origineel-->
Vrouw verkleed zich als man om zo aan een huwelijk te ontkomen (was ook bij de wilde bruid zo). JL blijft voorlopig dus even in m'n kast staan.
Ik vond het verhaal echt goed, dialogen waren goed en de hoofdpersonen waren aan elkaar gewaagd.
Alleen... ik heb het boek dat hiervoor hoort nog niet gelezen. Ik wist ook niet dat die er was (??), maar ergens in het verhaal merkte ik wel dat dit een vervolg was op een ander. Dat was wel een beetje jammer, maar goed.... als ik Als een ruwe diamant ook in huis heb zal ik ze beide (in de goede volgorde) lezen.

Mijn cijfer: 8

Annabel d.d. 15-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Weer een prachtverhaal van Johanna Lindsey.
Dit is een verhaal met Vasili & Alexandra. Het begint met een nephuwelijksovereenkomst tussen Vasili en Alexandra. Ze zitten helaas aan elkaar vast door eer en woord. Geen van beide wil dat verbreken omdat dat een schande is voor de familie.
Als Alexandra haar mooie witte paarden meeneemt en twee grote karren, houdt ze Vasili zo op en zijn ze langer onderweg dan gepland. De relatie tussen de twee hoofdpersonen verloopt stroef maar al lezende merk je wel dat het dieper gaat dan elkaar woorden toeschreeuwen zoals 'Kwast' naar Vasili toe.
De erotiek in het verhaal is niet zoveel, maar je mist het niet. Het is gewoon goed genoeg.
De bijfiguren zijn ook erg leuk! Ik ben benieuwd of het iets is geworden met Lazar en Nina, en ik ben ook wel benieuwd naar Serge.
Enfin, dit was de tweede keer dat ik dit boek las en ook zeker niet de laatste keer.
Lindsey schrijft gewoon top!

Mijn cijfer: 9,5

Hannie d.d. 05-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Wederom een heerlijk boek van Lindsey. Ik ben gek op haar humor. Erotiek zou wel wat meer mogen.
Eén passage heb ik werkelijk blauw om gelegen. Wanneer ze voor het eerst op bezoek gaan bij Stefan en Tanya en Tanya voorstelt om te gaan eten. De reactie van Vasili: "je hebt geen honger, Alex, geloof mij maar, je hebt geen honger," zei hij nadrukkelijk. Hilarisch. (Je moet het boek gelezen hebben om het te snappen).
Ik vind het wel jammer dat de boeken van Lindsey veel op elkaar lijken. Ze is weinig origineel. Ik heb er tot nu toe nog maar 3 gelezen, dus ik kan nog niet over de rest oordelen, maar tot nu toe vind ik haar verhalen veel op elkaar lijken.

Mijn cijfer: 8,5

Hélène d.d. 10-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit ook een heerlijk boek van Lindsey, vooral die eigengereidheid van Alex, heerlijk.
Het eind vond ik echter niet geweldig, net alsof ze nog wat moest verzinnen om aan een gewenst aantal pagina's te komen.
Maar goed, dit boek wordt regelmatig herlezen door mij!

Mijn cijfer: 8

Kaakje d.d. 13-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling