ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 09:41




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Fluwelen belofte
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:08 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Het verhaal is aardig (geen bijzonder vernieuwend thema), de bijfiguren zijn leuk (het is duidelijk dat de bijfiguren hun eigen, eerder verschenen, boek hebben gehad, maar helaas zijn die niet vertaald in het NL), Selig is een schatje en Erika doet haar best. Naar mijn mening niet één van JL's beste boeken, maar wel een leuk boek.

Mijn cijfer: 7

Petra d.d. 23-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Petra, ik ben het wel met je eens. Niet geweldig.

Mijn cijfer: 6,5

Sandra d.d. 23-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het er niet mee eens. Ik vind dit juist een van haar beste boeken en ik heb ze allemaal gelezen, (behalve Paradijs van smaragd). Samen met Gevangene van haar hart (Jude Deveraux), Als een storm over de steppe (Johanna Lindsey) en deze, heb ik wel even een traantje weggepinkt. En ik raad ook iedereen dit boek aan.
Selig is gewoon om op te vreten en wanneer hij Erika beschuldigd kan ik hem wel in elkaar rammen. Dus in andere woorden... heel veel emotie.

Duzz... mijn cijfer is een 9

Eleonora d.d. 11-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb net de serie van de familie Haardrad gelezen. De eerste twee in het engels en de derde was De fluwelen belofte.
Ik heb ze achter elkaar verslonden, maar ik vond de fluwelen belofte niet de allerbeste van de drie.
Ik kan het niet waarderen wanneer vrouwen aan een muur vastgeketend worden. Naar mijn mening zijn er ook nog wel andere manieren.

Mijn cijfer: evengoed geef ik het een 8, want in zijn totaliteit heb ik er wel van genoten.

Robijntje d.d. 05-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek vond ik een heel stuk minder dan De beloofde bruid. Eigenlijk vraag ik me af waarom Erika ineens van Selig ging houden (afgezien van z'n mooie koppie dan).

Omdat het boek mij toch gezellig heeft beziggehouden geef ik een 7.

Hanny d.d. 12-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling