ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 08:06




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Paradijs van smaragd
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:03 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit is een van JL's eerste boeken en de slechtste die ik (tot nu toe) heb gelezen.
De beide hoofdrolspelers zijn buitengewoon onsympathiek. Zij is een irritante, verwende flirt van het soort dat veel belooft maar weinig geeft en hij is een vervelende, superdominante kerel. Nadat hij haar verkracht heeft, is er niets maar dan ook niets, dat hij in mijn ogen nog goed kan doen. De karakters zijn slecht uitgewerkt en het verhaal is oppervlakkig en saai.
Gelukkig was dit niet de eerste Lindsey die ik las, anders had ik waarschijnlijk geen andere van haar meer gelezen en daardoor een aantal fantastische boeken gemist.

Mijn cijfer: 4

Petra d.d. 11-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een 4? Ik geef toe dat ze betere boeken heeft geschreven en dat er een beetje te veel ruzie en geweld in het boek voorkomt, maar een onvoldoende? Het is al even geleden dat ik het boek heb gelezen, toch weet ik nog goed dat ik er een tamelijk goed gevoel over had. Het is geen topper, verre daarvan, maar een 6 vind ik toch wel verdiend.
Alhoewel de hoofdrolspeelster een verwend klein kind is, is haar liefde voor haar kindje wel hartverwarmend. Het gedrag van Jared is nog wel te begrijpen wanneer je verder in het boek zijn verleden leert kennen. Dat ze constant ruzie maken, tja... Er heersen ook zoveel misverstanden tussen die twee, tot wat zou dat in een echte relatie leiden?

Mijn cijfer: 6

Sara d.d. 11-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Deze was echt leuk! De dialogen! Die knetterden nog feller dan het meest felle vuur! Wow, dat was echt een genot om te lezen! Het verhaal speelde zich voor een groot deel af tegen de mooie achtergrond van Hawaii. Ze dachten allebei het slechtste van elkaar en ik móest weten wanneer ze de waarheid aan elkaar zouden bekend maken.

Mijn cijfer: 9,5

Mina d.d. 13-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Heb deze week eindelijk dit boek gelezen, terwijl ik het al een paar maanden in mijn bezit heb. Ik zag er eigenlijk een beetje tegenop om dit boek te lezen, omdat ik wat slechte beoordelingen op deze site gelezen had. Volgens mij was het Petra die zei dat ze de vrouwelijke hoofdpersoon Corinne niet echt sympathiek vond. Toen ik begon met lezen had ik hetzelfde gevoel. Corinne is namelijk aan het gokken en verspeelt veel van haar geld en dat vind ik ook niet echt een leuke eigenschap.
Maar na een tijdje verdween dit gevoel en begon ik het echt een leuk boek te vinden. Corinne werd sympathieker en ik voelde echt met haar mee. Het verhaal is verder leuk en daar verklap ik niets van, aangezien er een paar verrassende wendingen in zitten. Jared, de man, is ook een coole man.
De dialogen zijn goed en lekker spetterend. De erotiek is goed. Alleen zijn er op het laatst wel veel misverstanden tussen Corinne en Jared, maar dat zorgt ook weer voor veel meevoelen met beiden en dat vind ik altijd fijn. Al met al een leuke van Johanna Lindsey, niet een van haar beste, maar nog steeds een goed en leuk boek.

Marita d.d. 20-02-3005

--------------------------------------------------------------------------------

Nou, ik vond hem ook goed!
Een echte HR klassieker in mijn ogen... niet te veel van dit of te weinig van dat. Lekker veel ruzie om weer goed te maken en genoeg onbegrip, echt Lindsey hoor!
De ruzies en misverstanden vond ik erg vermakelijk. Leuke personages. Geheel onverwacht toch een leuk boek en spannend op z'n tijd!

Mijn cijfer: 8

Ernestina d.d. 20-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling