ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 13:36




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Sabrina
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:02 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit was mijn eerste JL en ik moet zeggen: ik heb van elke bladzijde genoten.
Dit boek stond boordevol humor en de invloed van Sabrina straalt werkelijk op je af.
Het was werkelijk een heel goed boek, maar wat ik een beetje miste was diepgang. Jammer.

Mijn cijfer: 7,5

Frenia d.d. 05-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb er enorm van genoten. Op sommige momenten heb ik serieus strijk gelegen van het lachen.

Sara d.d. 09-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik had vandaag een heerlijke luie dag en heb in één ruk dit boek uitgelezen.
Wat een zalig boek was dat, en Sabrina vond ik heerlijk met haar gevatte opmerkingen.
Ik heb erg van het boek genoten, moest vaak lachen om de humor die erin zat.
Ik had nog even verwacht dat de twee opa's van Duncan met de twee tante's van Sabrina zouden gaan trouwen, maar dat gebeurde niet.

Maryen d.d. 20-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boek dus ook super. En ik heb genoten van het verhaal en de personages.

Lieveke d.d. 20-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het wel een leuk boek maar niet de leukste van JL. De hoofdpersonen waar te voorspelbaar en het verhaal ook. Er zat helemaal geen spanning in of zo. Maar de humor maakte veel goed.
Het was een lekker luchtig boek.

Hanane d.d. 20-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook niet echt een leuk boek. Het boek was steeds uitgeleend in de bieb dus had ik hoge verwachtingen toen ik hem eindelijk kon lenen, maar dat viel tegen.
Ik vond ook dat Sabrina te veel over zich heen liet lopen door Ophelia enzo.

Mina d.d. 21-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Echt een superleuk boek!!

Annabel d.d. 21-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het niet een van de beste boeken van Johanna Linsley. Ik had beter verwacht, maar ik vond het toch wel een heerlijke boek om te lezen.
Wat ik vooral leuk vond was (dat vind ik dus altijd leuk) dat Sabrina klein van stuk was (1.50). Ik ben namelijk 1.55 en heb altijd problemen gehad met mijn lengte, maar als ik in een boek een klein meisje als een van de hoofdpersonen tegenkom kan mijn dag niet meer stuk.

Daylinn d.d. 21-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling