ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 11:38




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De verboden kus
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 15:54 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik ben vol goede moed aan dit boek van SL begonnen, maar viel me toch wel tegen. Ik vond dit boek niet echt geweldig. Ook heb ik nog twee andere boeken van haar gelezen 'De zoete adem van de nacht' en 'Flonkering van het geluk' en ik moet zeggen dat ik deze twee boeken een stuk beter vond.

Hennes d.d. 20-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben ook niet weg van al haar boeken, maar het leuke is dat het een serie is en dan wil je ze toch allemaal lezen. De laatste die ik van haar gelezen heb 'De zoete adem van de nacht' geloof ik, moest ik in het begin echt doorheen komen. Ik heb hem zelfs een tijdje weggelegd, nou en dat is echt niets voor mij. Maar goed, ben er doorheen gekomen en vond het aan het einde beter.

Karina d.d. 20-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Petra heeft bij de boeken van SL een positieve reactie gezet, en ik moet zeggen toen ik las waar de boeken over gingen ik ook positief was.
Na het boek "De verboden kus" te hebben gelezen hoef ik geen boek meer van haar te lezen. Tenminste als de rest van de boeken ook zo zijn.
De karakters zijn goed, af en toe even lekker stekelig tegen elkaar, daar hou ik wel van. Maar als dan 100 pagina's zo door gaat dan heb ik het wel gehad. En dan nog iets van 20 pagina's sex erin, nee hoeft van mij ook niet (ben niet preuts of vies van sex hoor). En dan het geheim van de brieven van Helena, duurt ook eeuwig dat Sebastiaan daar achter komt. De laatste 20 blz vond ik nog wel spannend toen ze Helena haar zus gingen redden.

Mijn cijfer: 7-

Maryen d.d. 24-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

De verboden kus van SL vond ik de minst leuke van allemaal maar ik vond hem nog steeds erg leuk! Ik weet niet precies wat het is maar er zit iets in de schrijfstijl van SL dat me erg aanspreekt. Als ik in een van haar boeken begin dan kan ik hem nooit wegleggen.

Jilly d.d. 25-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond De verboden kus echt ontzettend leuk!
Niet de leukste, maar hij is echt het waard om hem ten minste een keer te lezen. Het leukste boek vond ik het verhaal van Demon. Titel weet ik niet meer. Het minst leuke verhaal was dat van Scandal. Er kwam een beetje magie in voor, vind ik niet zo leuk...

Mina d.d. 25-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

De verboden kus is voor mij een 8 waard. Ik geef echter eerlijk toe dat Laurens beste boek dat ik tot op heden heb gelezen Sluimerende hartstocht (9,5) is, wat een lekkere vent die Devil!

Leila d.d. 25-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling