ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 19 apr 2024 08:06




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: En de bruid bloosde
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 15:50 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Hoewel ik het geen slecht verhaal vond had het ook geen WAUW-gehalte wat ik meestal gewend bij SL. Het verhaal is een combi van die van Lucifer (daar wordt ook iemand vermoord en de volgende is idd het liefje van Lucifer) en die van Amelia (daar probeert zij Luc over te halen door hem naar haar te doen verlangen).
Er zaten een paar leuke scènes bij, maar het verhaal boeide mij niet echt. De echte spanning blijft weg. Misschien moet ik 'm maar in het Engels gaan lezen.
Wat wel grappig is, is dat wanneer je On a wicked dawn hebt gelezen, Simon altijd al beschermend was tegenover haar.
Ook vond ik 't stom dat ze niet trouwde en dat de andere Cynsters er zo weinig tot helemaal niet in voorkwamen!

Mijn cijfer: 7

Isabella d.d. 13-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boek heel leuk. De erotische scènes vond ik erg mooi beschreven.
Ik vond het inderdaad jammer dat er bijna geen andere Cynsters in voorkwamen. Ik vind het juist leuk om te lezen over de hechte familiebanden die in de Cynsterfamilie zo sterk zijn.

Jilly d.d. 13-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Het boek leest als een trein (al ligt dat er misschien aan dat ik soms wel enkele alineas heb overgeslagen). Welke? Toen ik mijn beoordeling in mijn eigen archief aanvulde, herlas ik die van "De verboden kus". Daar stond geschreven dat ik wat erotiek miste... Dat was in dit boek wel anders! Het werd zelfs met momenten gewoon teveel. Een beetje is leuk, een beetje meer nog leuker, maar teveel wekt verveling op. Vandaar dat ik dus soms een hele bladzijde heb overgeslagen.
Hij is .... ... (*smacht en zucht*)
Zij is .... boeiend.
Hun relatie is zeker ook de moeite waard om uitgediept te worden, maar het boek zou gerust op dieet gemogen hebben. De helft was ruim voldoende. Uiteindelijk lijkt het alsof de moord er zomaar bij gehaald werd om hun liefdesrelatie nóg langer en dieper te laten gaan. De moord was niet eens spetterend spannend, ik had meteen door wie de moordenaar was!!!
Maar toch... ontzettend zwijmeltastisch mannelijk personage, vlotte stijl en schitterend taalgebruik bij de seksscènes!!! (PLUIM!)

Mijn cijfer: 8

Frenia d.d. 31-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

De bruide bloosde..... nou, volgens mij niet.
De Engelse titel van dit verhaal is The perfect lover, maar volgens mij had het beter The perfect lovers kunnen heten, want boy oh boy, wat gaan die twee tekeer.
Dit boek bevat weinig inhoud en heeft eigenlijk een flutverhaal. Portia wordt omschreven als een sekreet met een vlijmscherpe tong, maar al helemaal in het begin van het boek besluit ze bewust om haar natuurlijke gedrag maar even te laten voor wat het is en zich te gedragen als een vriendelijke, meelevende, beschaafde dame. En laat ik nou net liever het sekreet hebben gehad!
Simon wordt omschreven als een keiharde, arrogante en cynische tiran, maar is gewoon een aardige vent. En laat ik nou liever die tiran hebben gehad!
Maar Simon en Portia hebben samen een leuke en oprechte relatie, vooral in hun ontdekking naar de liefde die ze voor elkaar voelen. Niet kinderachtig of truttig beredeneerd, maar volwassen en weloverwogen.
Waar het in dit boek eigenlijk allemaal om draait is in één woord simpel gezegd: seks!! Seks, seks en nog eens seks. Het is één grote orgie tussen die twee.
Nu moet ik toegeven dat ik beslist niet iedere HR zo zou willen lezen, maar eerlijk is eerlijk, Laurens weet het zeer mooi en treffend te omschrijven en - errug belangrijk - mooi opgebouwd en zeer gevarieerd. Ze wordt nergens vulgair of platvloers, maar houdt het mooi en romantisch.
Jawel, ik heb genoten van dit boek, hoe flutterig het verhaal in principe ook was.

Mijn cijfer: 8

Petra d.d. 24-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling