ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 10:32




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 31 maart 2012 12:17 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Hoewel ik enthousiast begon met lezen, vond ik al gauw dat het boek meer weg heeft van een matige detective, i.p.v. een historische roman.
Jammer, want er worden niet zo heel veel nieuwe historische romans uitgebracht/vertaald.

In het begin van het boek wordt er iemand vermoord en de rest van het verhaal gaat het hoofdzakelijk over het zoeken naar de moordenaar. Er gebeurt weinig spectaculairs, er zijn geen knetterende dialogen, geen onverwachte wendingen, geen humor, geen spanning. Wel komt er voldoende erotiek in voor. De twee hoofdpersonen blijven het hele boek heel rustig en beheerst.

Mijn cijfer: 6,5

Marja d.d. 05-04-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boek wel oké. Het is en blijft een Laurens, dus alleen daarvoor krijgt het boek al een punt! Maar het verhaal was een beetje saai. Tenminste niet wat ik van Stephanie Laurens gewend ben.

En nog een piepkleine minpunt: die beschrijvingen van de Cynstermannen komen me wel een beetje mijn neus uit. Ze lijken wel HEEL erg op elkaar. En dan niet zozeer de mannen zelf, maar hoe ze beschreven worden. Je kunt het gewoon kopiëren uit een ander boek en je zal niks merken in het verhaal.

Maar goed, Cynstermannen blijven natuurlijk wel heerlijk om over te dromen.

Prinses Laura d.d. 08-04-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Blehhhhh, wat een draak van een boek zeg! Saai, saai en nog eens saai. Ik vond er echt niets aan. Ik heb nog nooit zo'n slechte Laurens gelezen, buiten dan de IBS, maar het scheelt niet veel. En helemaal Lucifer... Hij is geen Cynster hoor!

Ellen d.d. 06-05-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boek net uit en vond het reuze meevallen. Ik vond het juist leuk dat er een moordzaak door het verhaal heen geweven was. Het enige wat ik een beetje miste waren pittige discussies, maar verder vond ik het een aardig boek. Het was niet haar beste boek, maar ik vond het zeker niet slecht.

Cijfer: 7,5

Hélène d.d. 07-05-2009

---------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling