ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 17:52




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Omhels me weer
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 23:37 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wat begint als een komische en vrolijke boel, ontaardt al snel in een romantisch drama.
Toch lukt het Kurland om temidden van een hele hoop ellende, de komische noot te bewaren en dat is maar goed ook, anders zou het boek één groot tranendal zijn geworden.
Mijn conclusie: een prachtig romantisch verhaal, dat weer net even anders is dan anders, een flinke portie ellende die door Kurlands humor dragelijk wordt gemaakt, een heerlijke, optimische heldin en een held om bij te watertanden. Wederom komen ook de bijfiguren lekker uit de verf.
Enige minpuntjes: van hartstochtelijke scenes is nauwelijks sprake en de ellende duurt allemaal erg lang.

Mijn cijfer: 7,5

Petra d.d. 13-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Wauw, wat een schitterend boek!!
Vooral de personages zijn geweldig goed, de pittige tante Gwen en de meest romantische stoere man ooit, Rhys.
Er komt ook wel wat drama in voor, maar dat hoort er ook wel in vind ik, maakt het lekker spannend. Als aan het einde alles maar weer goed komt....
En wat ook zo leuk aan dit boek is, is de humor, echt regelmatig een binnenpretje gehad!!

Mijn cijfer: Aanrader, want hij krijgt van mij een 10!! Alles zit erin, wat er in moet zitten, vandaar!!

Sharon d.d. 20-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het wel een aardig boek. De ellende duurde mij soms iets te lang. De vervolgdelen vond ik persoonlijk leuker.

Mijn cijfer: 7,5

Mascha d.d. 20-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik hou niet zo van zulke verhalen. Ik heb liever dat Rhys een man is die haar meeneemt, dan dat hij haar van een afstandje beschermd en bewonderd. En vond de passie te weinig in dit boek. Maar het is wel een aardig verhaal.

Mijn cijfer: 7,5

Karin d.d. 20-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling