ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:52




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 10:10 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
De Amerikaanse zakenman Daniel Sinclair en de Engelse lady Cordelia Bannister worden door hun vaders, in het kader van een zakelijke transactie, gekoppeld aan elkaar. Ze willen allebei niet trouwen met een compleet onbekende. Cordelia besluit om, zich voordoende als haar gezelschapsdame, via de assistent van Daniel informatie over hem in te winnen. Wat ze niet weet is dat ze Daniel voor zich heeft en Daniel weet niet dat hij Cordelia voor zich heeft.

Het begin en het einde van het boek zijn wel leuk. Het middengedeelte is echter een aaneenschakeling van excuses, schuldgevoelens en moeilijke situaties. Erg langdradig. Op zich is er wel humor in het boek, leuke dialogen, leuke bijfiguren en wel een goed plot. De vorige twee delen vond ik wel véél leuker!

Beoordeling: 7

Saskia d.d. 09-04-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het midden niet zo langdradig als Saskia. Voor de rest kan ik me heel goed vinden in haar beoordeling.

Ik geef een: 7,5

Marleen d.d. 10-04-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ursula vond ik wel een leuke bijfiguur. Ze is de stieftante (of hoe je zoiets noemt) van Daniel en neemt geen blad voor de mond. Ze is grappig omwille van haar dramatiek en haar rake opmerkingen.
De vorige delen van de serie vond ik wel iets beter, maar over het algemeen vond ik het wel een goed verhaal.
Bovendien vond ik het wel leuk om te lezen hoe ze elkaar een bekentenis probeerden te ontlokken.

Cijfer: 7

Stefanie d.d. 21-12-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------

Dit verhaal las zeer vlot. Ik vond het ook grappig en geestig.

Mijn beoordeling: 8,5

Denise d.d. 23-03-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------

Mooi verhaal met de nodige humor aanwezig. Het leest snel weg en is een leuk vervolg van de weddenschap (vier heren die niet willen trouwen).
Ik heb van beide hoofdpersonen genoten. Lekker verwarrend maar dat hoort in dit verhaal, vind ik.

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 07-08-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1854. Grappig verhaal over identiteitsverwisseling. De manier waarop de schrijfster alles beschrijft is geweldig. Erotiek is er wat weinig. Ik vond het echt de moeite waard en heb het met veel plezier gelezen.

CIjfer: 9,5

Martine d.d. 12-08-2012

-----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling