ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:57




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 10:08 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Erg leuk boek. Geweldige dialogen, spetterende erotiek en humor. De affaire van Judith en Gideon staat echt centraal. Ze hebben allebei te maken met spoken uit hun verleden en zullen ze die weten te overwinnen?
Gideon lijkt een cynische man voor de buitenwereld, maar tegen Judith is hij echt geweldig. Judith is niet op haar mondje gevallen en erg humoristisch.
Ook erg leuke bijfiguren, zoals de tante van Gideon, zijn vrijgezellenclub en de vriendin van Judith.

Beoordeling: 10

Saskia d.d. 14-12-2007

------------------------------------------------------------------------------------------

O ja, Saskia, ik ben het helemaal met je eens. Dit is een heerlijk verhaal.
Het leest heerlijk weg en er zit alles in wat het een geweldig boekje maakt: Humor, erotiek. En eigenlijk geen moment dat het verveelt.
Ik ben nu ook erg nieuwsgierig wie de weddenschap gaat winnen.

Beoordeling: 9,5

Nicole d.d. 27-12-2007

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond een goed verhaal, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wel betere heb gelezen. Ondanks de eerdere beoordelingen vind ik het boek toch een beetje vond tegenvallen.
In elk geval vond ik het goed dat ze beiden een verleden hadden en wat ouder waren.
Vlaagjes humor.

Mijn cijfer: 7

Chickening d.d. 31-07-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1854. Judith Chester is al tien jaar weduwe en in die periode heeft ze drie korte affaires gehad. Dan ontmoet ze Gideon Pearsall, burggraaf Warton. Ze voelt zich onmiddellijk tot hem aangetrokken en dat is wederzijds. Ze beginnen een affaire, want trouwen willen ze immers geen van beiden. Natuurlijk worden ze toch verliefd.
Dit boek staat vol dialogen, er wordt dus heel wat gepraat. Helaas wordt er soms weinig ‘gezegd’. Als nevenpersonage komt Jonathon Effington nog aan bod. Hij heeft immers vroeger een affaire gehad met Judith. (Jonathon Effington is het hoofdpersonage uit CL 610, het laatste deel van de Effington reeks. Deze reeks sluit dus aan op de Effingtons).

Cijfer: 7

Martine d.d. 12-08-2012

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling