ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 04:58




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 10:06 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit vond echt een heel leuk boekje. Er zat genoeg humor in en ik vond die schilder ook wat hebben. Het plot was wel te verwachten en je las voor mijn gevoel al veel te snel wie die schilder was.

Het was zo leuk beschreven dat je best dat schilderij zelf wilde zien.

Bij Gillian vond ik wel dat ze hem wel snel had vergeven. Hij was gewoon een schijterd. Zeg gewoon wat je voelt of vraag het. Je moet er niet zoveel om heen draaien.

Cijfer 8; Ik ben wel weg van de Effingtons.

Ik kijk nu al uit naar het volgende boekje in deze reeks.

Chantal d.d. 26-03-2007

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een leuk boek.
Een verhaal over Gillian Marley-Effington (weduwe) en Richard Shelton, de verarmde graaf van Shelbrooke. Gillian moet voor haar 30e trouwen om een erfenis te krijgen. Ze vraagt twee vrienden om een lijst op te stellen. De man die boven aan de lijst staat vraagt ze ten huwelijk. Gillian wil een verstandshuwelijk maar Richard is een trots man die alleen maar uit liefde wil trouwen. Maar wat is nou echte liefde en hoe voelt dat?
De mysterieuze kunstenaar Etienne-Louis Toussaint biedt uitkomst.

Er waren pittige dialogen, stevige woordenwisselingen, erotiek, humor. Ik vond het hilarisch dat Richard erg trots was om bovenaan de lijst te staan, terwijl de lijst eigenlijk een grap van Gillians vrienden was, met de meest kansarme kandidaten. Gillian houdt hierover wijselijk haar mond. Hulde!

Beoordeling: Goed, cijfer 8

Saskia d.d. 07-08-2007

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind de boeken van Victoria Alexander een verademing om te lezen.

Tot nu toe zijn er geen verhalen van haar die me tegenvielen. Ik vind het vooral leuk dat de hoofdpersonen wat ouder, ervarener en vrijer zijn.

TOP!!!

Ellen d.d. 09-08-2007

---------------------------------------------------------------------------------------

Heel leuk boekje, leest lekker weg. Ik geef het een 8,5.
Er is veel aantrekkingskracht tussen de hoofdpersonen, vooral leuk als Gillian Richard verleidt.
De familie Effington komt erin voor, leuke bijfiguren.
Kortom leuke regency.

Ladybug d.d. 12-11-2008

---------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling