ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:25




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 09:49 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Oh wat was ik blij dat ik deze uit had... ik vond het vreselijk!!
De beschrijving klinkt goed, alleen rammelt de plot aan alle kanten, er is geen duidelijk verhaal, geen plotwendigen. Het dillema van Alexei is ook al uitgekauwd (hij vindt zich te min en breekt daarom het hart van Pamela).
Bovendien worden er té veel bijkarakters geïntroduceerd: Valentina, de nicht van Alexei, Dimitri en Roman, de vrienden van Alexei, nicht Clarissa en tante Milliccent... en allemaal vinden ze de liefde van hun leven, nét te veel van het goede!
Het einde vond ik nogal rommelig beschreven, alsof VA erachter kwam dat ze er een eind aan moest breien. Heel jammer, want het had een geweldig boek kunnen zijn.

Mijn cijfer: 5,5

Nol d.d. 05-10-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh gut, wat ben ik blij met je beoordeling, Nol. Ik dacht al dat het aan mij lag.
Ik vind Alexander over het algemeen een geweldig leuke schrijfster, maar dit verhaal irriteerde me mateloos.
Humorloos, voorspelbaar en te banaal voor woorden, absoluut VA's minste die ik tot nu toe gelezen heb

Mijn cijfer: 3-

Petra d.d. 05-10-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boek, ondanks de andere beoordelingen, erg goed.
Verhaal over prins Alexei van Avalonie en Pamela Effington. Ze beleven tijdens een gemaskerd bal een romantische nacht in Venetië. Maar omdat hij de troonopvolger is, weet ze dat er voor hen geen toekomst is. Haar ware identiteit maakt ze niet bekend.
Jaren later ziet ze Alexei weer en hij is zijn troon kwijt. Hij heeft al die jaren aan de onbekende vrouw gedacht. Ik vond het hele verhaal erg romantisch.

Saskia d.d. 15-06-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Victoria Alexander doet het gewoon echt nooit verkeerd bij mij, vooral haar oudere boeken zijn tiptop in orde. Van de Effingtonfamilie had ik al veel gelezen, maar ik ben nu de familieverbanden wel een beetje kwijt. Dat geeft niet, want het leest gewoon lekker door. Pamela en Alexei zijn allebei wel zelfstandig en bezitten wel enige arrogantie (al wordt dat bij Pamela niet echt toegegeven). Ze dromen beiden nog over elkaar en zijn vanaf het begin, als ze elkaar weer ontmoeten, heel veel met elkaar bezig. Telkens bij elkaar zijn, leuke gesprekken, totdat er wat onenigheid komt en Alexei ook nog eens schuldgevoelens krijgt en niet met haar wil trouwen omdat dat beter voor haar is. Say what! Wat is dat nu voor redenering.
Het verhaal loopt lekker, moeiteloos door zonder heel erg bijzonder te worden. Op het eind vond ik het zelfs een beetje vervelend, maar de liefdesverklaring maakt een hoop goed. De stijl van Alexander en haar humor die mij helemaal liggen, redt het verhaal voor mij ontzettend.
Veel erotiek komt er niet in voor.

Cijfer: 8,3

Alicia d.d. 28-05-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Redelijk goed verhaal met een prins zonder land die zich hierdoor minderwaardig voelt. Pamela is na een schandaal Engeland ontvlucht. In het begin van het verhaal is ze onzeker, naarmate het verhaal vordert wordt ze meer vastberaden. Als nevenpersonage komt prinses Valentina, de slechterik uit CL 808, terug. Dit keer is ze bekeerd en probeert ze haar leven te beteren. En er zijn nog een aantal nevenpersonages waarvoor de liefde in de lucht hangt. Erotiek is er amper. Om de achtergrond van de prins en zijn entourage te kennen, is het het beste dat je eerst CL 808 en 817 leest.

Cijfer: 7

Martine d.d. 02-06-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling