ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:17




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 09:42 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Zalig! In één woord: zalig. Dit boekje heeft alles dat ik graag wil, pittige, intelligente dialogen, humor, een leuk stel, erotiek en een aardig verhaal. Leuke bijkomstigheid in dit boekje vind ik de relatie tussen de 'held' en zijn beste vriend. Ook heel leuk is dat elk nieuw hoofdstuk begint met een leuke quote. Een voorbeeld: "Het enige wat nog dommer is dan een man die verliefd is, is, helaas, iedere andere man."

Dus dames, op naar de winkel en kopen dat ding. Hij is elke cent meer dan waard.

Mijn cijfer: 9

Petra d.d. 13-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens Petra. Niks aan toe te voegen!

Romantic d.d. 1--02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leuk boekje, alleen is 'hij' wel erg aardig, meestal zijn de mannen niet zo meegaand.

Mijn cijfer: 7,5

Monique d.d. 16-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een leuk boekje, niet geweldig, maar wel heel erg leuk. Ik vond dat er wel veel leuke dingen in zaten, zoals de moeder van de 'held' en de heldin zelf vond ik een leuk personage. Ik vond Lord Berkley een heel leuk karakter in het boek, bijna nog leuker dan de held zelf. Al met al een leuk boekje.

Mijn cijfer: 8

Annabel d.d. 21-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gwen is gewoon heerlijke meid met af en toe een beetje kromme gedachtes, maar gezien haar verleden ook wel logisch. Marcus is in een woord heerlijk.
De bijrollen zijn leuk uitgewerkt en de nichtjes zijn super.

Mijn cijfer: 8

Mascha d.d. 06-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Erg leuk boek. Verhaal over Gwendolyn Townsend en Marcus Holcroft, Graaf van Pennington. De vriendinnenclub van zijn moeder verzinnen een slinkse truc om de twee bij elkaar te brengen. Leuke verhaallijn. De nichtjes zijn zo schattig! De bijfiguren helpen het stel goed. Marcus is een echte heer. Goede dialogen en voldoende erotiek.

Saskia d.d. 15-06-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit verhaal vond ik wel leuk, alleen jammer dat we niet meer over haar nichtjes hoorden.
Dit boek vond ik een 9 waard.

Lucky-me d.d. 04-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling