ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:14




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 sep 2015 13:42 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Ik weet nu helemaal weer waarom ik Victoria Alexander zo'n leuke schrijfster vind. Na haar laatste twee boeken was ik een beetje bang dat het niet meer zo leuk zou worden, maar she's back!
Veronica is een onafhankelijke vrouw en ze wil minnares worden van de avontuurlijke Sebastian, die uiteraard een litteken heeft.
Sebastian wil settelen, de man wil een keer trouwen! Veronica heeft andere plannen. Het verhaal liep lekker vlot maar vooral met een grote dosis humor. Ik vond het hele leuke personages en ik heb genoten van dit vooral romantische verhaal. Het gaat net allemaal een beetje anders zoals ze gepland hebben, maar komen er al vrij snel achter dat ze bij elkaar horen. Op en top romantiek en dus weinig erotiek, maar dat mistte ik geen moment. Er is natuurlijk nog wel even een misverstandje, maar dat heeft niet veel om het lijf en is ook wel aandoenlijk (een woord dat je er vaak in leest).
Als ze zo doorgaat, vooral het verhaal van Bianca die gescheiden leeft van haar man lijkt me interessant, dan koop ik haar boeken hoe dan ook weer. Zonder morren of bedenkingen.

Enig 'nadeel', Sebastian heeft nog al wat familieleden. Ook al wat getrouwd en het verhaal van Evelyn en Adrian was toch ook een mooie CL waard geweest.

Cijfer: 9

Alicia d.d. 03-12-2012

------------------------------------------------------------------------------------------------

In ieder geval vind ik het boek niet zo goed als Alicia. De eerste helft van het boek had wat mij betreft wel op de helft (of zelfs een kwart) van de bladzijden gemogen. De tweede helft vond ik wel beter. De wet van Murphy loert om de hoek en er doen zich bijna hilarische situaties voor.

Cijfer: 7

Marleen d.d. 19-12-2012

------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gebeurt bitter weinig in dit boek; het is wat aan de saaie kant. Veronica wil niets liever dan bij Sebastian in bed belanden, maar er komt steeds wat tussen. We moeten dan ook tot bijna helemaal op het eind wachten voor er wat erotiek in het boek voorkomt. Gelukkig wordt het ook grappig als er steeds meer familieleden zijn die hen komen storen.

Cijfer: 6,5

Martine, 06-03-2014

------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling