ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 19 apr 2024 18:30




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:25 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Het verhaal gaat over een meisje, haar moeder kreeg een beroerte door diverse oorzaken, dan gaat ze bij haar tante wonen, maakt 3 vriendinnen, blijven na jaren nog bij elkaar, dan beginnen de problemen. Ook zij vlucht uit het land, gaat naar haar vader toe in Casker's Island en dan kan ze het niet meer aan en gaat ze terug naar haar tante, dan weer rozengeur manenschijn.
Maar hoe het boek was uitgewerkt, was veel beter dan Onschuld is als een tere bloem. Dit boek vond ik mezelf wel wat meer aantrekken dan Onschuld. Dit ging gewoon meer over problemen die ik eigenlijk ook echt zie gebeuren, bij dat andere ook hoor maar dit boek was niet ZO voorspelbaar, ik kon het niet laten af en toe iets verder te lezen dan ik was. Maar ook dit boek hoort niet tot mijn Favorieten. Maar het verhaal was wel goed.

Mijn cijfer: 7

Hannie d.d. 04-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb net het boek uit en mijn eerste reactie is dat het nogal braaf en een beetje moraliserend is.
Het gaat over Frederica Hammond van wie de moeder overlijd, haar vader kent ze niet. Ze gaat bij haar tante wonen en maakt kennis met de bewoners van het landgoed St Aubyn's park, Tamarisk en haar oudere broer Crispin. Crispin wordt verliefd op haar en na heel veel geheimen en gereis komt alles goed.
Het eind van het boek is heel verrassend, het is best spannend om te lezen, maar ik vind dat de figuur van Crispin iets beter uitgewerkt had kunnen worden. Hij had de potentie om een echt sterk figuur te kunnen zijn, maar hij valt een beetje tegen.

Mijn cijfer: 7,5 want ik heb hem toch zoveel mogelijk achter elkaar uit gelezen.

Lelie d.d. 27-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling