ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 16 apr 2024 21:10




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Het duivelsjong
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 13:38 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Tsja, ik vind het heel moeilijk om dit boek te beoordelen.
Ten eerste had ik hiervoor De VS gelezen en die leest nu eenmaal lekker, dus ik moest eerst even afkicken.
Het begin vond ik nogal warrig (de eerste 20 blz), toen zat ik wat meer in het verhaal, maar van tijd tot tijd had ik toch last van om geconcentreerd te blijven. Het verhaal op zich vond ik wat magertjes.
De hoofdpersonen: hij (wordt het duivelsjong genoemd) is een sterke persoonlijkheid en zij is een keurig opgevoede dame, die haar zuster uit de klauwen wil redden van het duivelsjong.
Veel bijfiguren, maar zij beheersen niet het verhaal. Humor heb ik niet kunnen ontdekken in dit boek of ik moet een ander soort humor hebben. En erotiek is al helemaal niet aanwezig.
Het einde had nog beter uitgediept kunnen worden en misschien had het dan wat meer bevredigt.
Zover ik weet was het wel een orgineel verhaal, maar ik ben niet echt enthousiast over dit boek. Niet dat het verhaal niet goed was ofzo, maar het is een oude schrijfster en ik ben nu wat verwend met lezen, denk ik. Het is ook niet dat ik niets meer van haar wil lezen. Ik ga toch haar best beoordeelde boek eens lezen (zodra ik hem binnen krijg). Ik denk nu dat ik een van haar mindere boeken heb gelezen.

Mijn cijfer: 6

Sonja d.d. 13-02-2005

----------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling