ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 14:17




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 13:33 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wat een heerlijk mens is Sophie! Onbevreesd, onbekommerd en geheel levend naar eigen wens.
Haar belevenissen zijn een festijn om te lezen en haar interactie met neef Charles is een genot om mee te beleven.
Natuurlijk is ook hier weer niet echt sprake van een romance, al is het wel duidelijk dat Charles, ondanks zijn gemopper, steeds meer om Sophie gaat geven.
Minpuntje is dat Charles een volle neef van Sophie is, maar goed, het boek is geschreven in een andere tijd, over een andere tijd.
Dit is echt een heel leuk boek. Telkens weer betreur ik het dat GH niet heden ten dage leeft, want wat zou ze nu niet kunnen presteren, nu er zo veel meer mag en kan?
Toch is dit tegelijkertijd misschien juist een van de charmes van GH's werk (dat niet alles mag en kan).

Mijn cijfer: 9

Petra d.d. 31-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een heerlijk boek, ondanks dat het allemaal wat ouderwets is.
Het gaat over een familie wiens nichtje komt logeren omdat haar vader naar het buitenland gaat voor 2 maanden. Dit leidt tot allerlei komische situaties.
Sophie is een lekkere pittige tante, leuke bijfiguren, geen spatje erothiek, meer dan een kus op de laatste blz kan er niet af.
Maar het is leuk geschreven en ik heb een paar keer hardop zitten lachen, vooral toen ze de aanstaande van Charles (haar neef) in haar paardenwagen meenam.
Leuke ontwikkelingen en daar ontspruiten toch drie romances uit.
Kortom, een leuk boek voor de afwisseling.

Mijn cijfer: 8+

Sonja d.d. 03-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling