ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 15:28




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 09:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Zij is heel komisch, de dialogen zijn leuk. Het eerste deel van het boekje is beregoed, daarna wordt het gedoe met haar vader wat minder.

Petra d.d. 17-03-2003

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Een heel spannend en grappig verhaal. Regan heeft een puppy, Sweet Pea, die zo aandoenlijk is.
Regan transformeert mooi van verwend nest naar zelfverzekerde jonge vrouw en weet Brand er van te overtuigen dat huidskleur voor haar niets uitmaakt.
De liefdesperikelen tussen haar (gescheiden) vader en moeder vond ik zelf minder geslaagd, vooral het feit dat haar vader gewoon maar niet wou luisteren was zwaar irritant! Maar daardoor zat ik wel lekker gefrustreerd te lezen.
Het is dat ik echt m'n slaap nodig had, anders had ik deze in één avond uitgelezen!

Mijn cijfer: 8,5

Nol d.d. 06-12-2005

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens! Ik zat gelijk helemaal midden in het verhaal. Een heerlijk boekje gewoon!

Phoenix d.d. 07-12-2005

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hou nooit zo van indianenverhalen maar deze is daarop een uitzondering. Wat een leuk boek. De spanning knettert van elke bladzijde, de dialogen zijn leuk. In het begin denkt Regan dat hij geen Engels spreekt en ze zegt dan ook van alles omdat ze denkt dat hij haar toch niet verstaat. Ze heeft een ontzettend irritant hondje en die zorgt voor komische situaties. Hij vind haar koppiger dan drie Apaches bij elkaar.

Een dikke voldoende!

Saskia d.d. 14-07-2006

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een erg leuk boek. Ik heb me echt rot gelachen om Regan.
Haar hondje Sweet Pea is echt een lieverdje.

Michelle (Romantica) d.d. 14-07-2006

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is een heel mooi indianenverhaal, Branded wolf is een knappe, grote, wilde, zwartharige, blauwogige half indiaan die zijn hart verlies aan de mooie Regan. De eerste ontmoeting die ze hebben is niet de beste die men zich zou kunnen wensen. Later als ze ontsnapt aan de irritante kapitein die volgens haar vader de ideale schoonzoon is, komt ze haar indiaan weer tegen.

Mooie momenten, leuke dialogen, de erotiek is goed en de humor zit er wel in. Erg leuk bijrolletje van haar o, zo lief hondje. Koppige dame en een heerlijke indiaan wat wil je nog meer…….

Beoordeling: 8+

Nicole 3 d.d. 21-04-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een spannend verhaal met genoeg humor. Er is slechts weinig erotiek. Minpunt vond ik de vader van Regan, die haar liefde telkens afwijst.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 14-12-2010

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh, ik vond deze hilarisch. Vooral Sweet Pea was geweldig!

Echt een dikke 9!

Saskia d.d. 14-12-2010

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling